flints-going-downunder.reismee.nl

Wij zijn er weer klaar voor

Hallo en welkom op ons reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar wij ons bevinden en waar wij zijn geweest!

Jacques en Eline zitten al een paar weken op Bali om een uitgekiende selectie van culinaire en culturele belevenissen voor ons te onderzoeken. Nog even en dan vangen we de grote reis aan. Na een weekje Bali vliegen we naar Melbourne, om vandaar met een busje naar Mitchell te rijden. Onderweg hopen we nog het een en ander te zien. Na een paar dagen Mitchell gaan we weer richting Brisbane om vandaar over een week of 5 weer richting huis te gaan.

Tijdens de route zelf proberen we weer een stukje te schrijven over ons wel en wee. Met name de undersized camper belooft een uitdaging te worden.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Gerrit, Wilma, Jacques en Eline

Reacties

Reacties

Ruud

Nu eerst nog even naar Delft en dan op reis

Peter en Vera

Wilden we een afspraak maken, zijn jullie er niet! Weer een hele mooie reis gewenst en daarna dan maar weer eens afspreken!

Groetjes,

Peter en Vera

Peter en Francis

Wilma en Gerrit,
Wij vinden het leuk met jullie mee te reizen en wensen jullie een onvergetelijke mooie reis toe.
Groetjes Peter en Francis

Kees en Hanneke

Goede reis, we gaan jullie via deze site volgen!

Gerda

Goede reis en veel plezier en vanaf mijn stoel volg ik jullie.????????????

Anja

Goede reis, geniet ervan, ik kijk uit naar de verhalen en foto's.

Helene en Willem

Goede reis!
Kijken uit naar jullie verhalen en foto's.

Marijke

Goede reis, geniet van alles

Marijke

Leuk om weer jullie reisverhalen te lezen. Veel plezier samen.

coby

Hele fijne vakantie en geniet van al het moois en de zon.

Ma ik

Ik kan mooi jullie berichten lezen ik reis met jullie mee veel plezier met elkaar xxxx

Jan Leen

Ik lees jullie smakelijk geschreven verhalen met veel plezier, ik kijk uit naar de volgende!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!