flints-going-downunder.reismee.nl

port albert

Was weer wat vroeger vandaag, gelukkig niet al te koud vannacht. Op de vogeltour vandaag. Eerst naar de noord oosthoek van Philip island, waar een stukje natuurgebied, Rhyll Inlet en Rhyll Wetland & Bird Sanctuary, met mangrove en een meertje vol vogels zou mogen zijn. Wij hebben over de bodem van het meertje een wandeling gemaakt, stond kennelijk al maanden droog want de bloemetjes in het gras waren al uitgebloeid. De mangrove was een beter stukje natuur. Paar vogeltjes gespot. Daarna naar de zuidoosthoek van Philip Island naar Woolamai Surf Beach, daar zouden wij immers zo in de massa opgaan. Stonden daar alleen, was geen surfweer. Was ook een beetje fris, wel mooie vergezichten. In San Remo aan de andere kant van de brug bij de bakker een bakkie koffie met een broodje gedaan. Had daar nog even wifi. Getracht de Ipad weer aan de gang te krijgen, wilde meer passwoorden van mij weten als dat mij lief was. Dus voorlopig op de telefoon maar even verder. Onderweg nog bij een paar uitzichtpunten gestopt en inmiddels zijn we aangeland op de Port Albert Seabank Caravan Park in Alberton. Een boerencamping aan een baai, waar nu eewitbuikzeearend (White-bellied Sea-Eagle) heen en weer vliegt. Wandeling langs de baai gemaakt naast enkele honderden zwarte zwanen en wat reigers lagen er ook een paar duizend eenden in de baai. Met canasta gewonnen met in de laatste ronde 2840 punten. Ook de revanche wilde niet echt lukken bij de dames.

Ma i

Ik heb weer van jullie verhaal genoten en de Foto's xx