flints-going-downunder.reismee.nl

Weer thuis

De thuisreis met Etihad via Abu Dabi ging voorspoedig. Wilma had wat gedoe met een onschuldig slaappilletje maar na een lekkere douche op het vliegveld van Abu Dhabi ging het allemaal weer goed. De vliegtuigen deden er op beide stukken korter over dan gepland. Draaiden nog een bochtje over Driebruggen. Op Schiphol werden we opgewacht door Nadine, Fenna en Jasper. We waren blij elkaar weer te zien. Toen we de straat inreden zagen we Tijn net een knotwilg inklimmen. Ze zijn weer gegroeid. De buren hebben weer goed voor de levende have gezorgd. Waarvoor onze dank. Voor onze volgers, bedankt voor de reacties. Wij hebben er weer van genoten.

En Gerrit, ..... Je commentaren waren weer.......heel leuk, kritisch en soms een pietsie vooringenomen. We kennen je een beetje en lazen dat ook met plezier.

Reacties

Reacties

Francis

Fijn dat jullie weer goed zijn thuisgekomen daar kan je dan ook weer van genieten????????

Gerrit.

Weer veilig en gezond thuis. Ik heb er in het begin fffff over in gezeten...toen ik het voertuig zag waarin jullie je gingen verplaatsen ;). Met je commentaar op mijn reacties ben ik het grotendeels eens. Ik vind het steeds een sport (net als jij bij ons) een min of meer ertoedoende opmerking te plaatsen. Dat dat niet altijd lukt en op "buitenstaanders" wat vreemd over kan komen...ik neem het op de koop toe. Tot snel en dikke XXX voor allebei omdat ik weet dat ook jij dat op prijs stelt.

Gerda.

Welkom weer in Nederland en bedanktvoor de leuke verhalen.Geniet weer van kinderen en kleinkinderen in goede gezondheid.



Yvonne de Jong

Ennn nu de verhalen in boekvorm ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!